Intet dårligt at sige om deres kundeservice-afdeling
Ser man på Kärnfull Energis profil på Trustpilot, så er den utvetydige dom fra deres kunder, at kundeservice-afdelingen gør et fremragende job.
I skrivende stund (november 2024) har Kärnfull Energi nemlig ikke fået en eneste negativt stemt anmeldelse, hvilket må siges at være ret imponerende for et elselskab, der ramte markedet i 2021. Til gengæld har elselskabet fået utallige positive anmeldelser, der tager afsæt i gode oplevelser med kundeservice-personalet.
Skilter ikke med åbningstiderne
Når vi skal vurdere, i hvilket omfang et elselskab kan siges at yde kundeservice på et højt niveau, kigger vi ikke blot på, hvad adskillige førstehåndskilder ytrer om indsatsten. Vi kigger også på graden af tilgængelighed for kundeservice-afdelingen. Med andre ord kigger vi altså på, hvordan kundeservice kan træffes og i hvilke tidsrum.
Og på det område savner vi lidt information på Kärnfull Energis hjemmeside.
Via denne hjemmeside kan vi godt nok få indsigt i, at kundeservice-afdelingen kan træffes via både mail og telefon, men det fremgår ikke, i hvilke tidsrum telefonlinjerne har åbne.
Via andre kilder end Kärnfull Energis egen hjemmeside har vi dog fundet frem til, at kundeservice-afdelingen kan træffes samtlige hverdage i tidsrummet 09:00-17:00, hvilket man på ingen måde kan klage over.
Fin FAQ-sektion
Det er dog slet ikke sikkert, at det er nødvendigt for dig at ringe til Kärnfull Energis kundeservice for at få svar på dine spørgsmål. På “Om”-siden kan du nemlig finde en stor FAQ-sektion i bunden med de oftest stillede spørgsmål som vist herunder.
Klikker du på et spørgsmål, vil der dukke et ret så grundigt svar op.