Spring til indhold

Anmeldelse af Struer Energi

Struer Energi er et multiforsyningsselskab, der leverer el, vand og varme. Derudover står Struer Energi også for håndtering af spildevandet i deres lokalområde.

Da vi hos Eltjek24.dk primært er interesserede i strøm, kommer vores anmeldelse af Struer Energi mestendels til at kredse om, hvordan multiforsyningsselskabet leverer som elselskab – og dette med afsæt i følgende parametre: miljøvenlighed, kundeservice, ry blandt forbrugerne, medlemsfordele, pris og pålidelighed. 

Samlet bedømmelse

3.2

Bliv klogere på vores bedømmelsesproces her.

Miljøvenlighed

4.5

Struer Energis hjemmeside er gennemført uoverskuelig, men med en stor portion tålmodighed kan man finde frem til en side, hvorpå der står, at hvis man vælger Struer Energi som sin kommende eludbyder, er man garanteret 100 % grøn og CO2-neutral strøm. 

Det ka’ vi godt lide, og det trækker naturligvis op i vores bedømmelse af elselskabets indsats på miljøvenlighedsfronten. 

Kundeservice

3.0

På nuværende tidspunkt har Struer Energi ikke fået en eneste anmeldelse på Trustpilot, hvilket formentlig skyldes tre ting. 

Dels skyldes det, at Struer Energi er et forholdsvis lille elselskab. Derudover skyldes det sandsynligvis, at Struer Energi ikke har gjort alverden for aktivt at indsamle anmeldelser.

Ydermere hænger det formentlig også sammen med, at kundeservice-indsatsen hos Struer Energi ikke er decideret dårligt. Vi mennesker har nemlig en tendens til primært at råbe frivilligt op, hvis vi er blevet behandlet ringe, men det er der altså ingen i skrivende stund (maj 2025), som har valgt at gøre. 

Derfor antager vi, at kvaliteten af den kundeservice, som Struer Energi yder, er på et tilfredsstillende niveau.

Når det kommer til tilgængeligheden af kundeservice-afdelingen, er denne også på et godkendt niveau.

Som tingene er lige nu, kan Struer Energis kundeservice nemlig træffes samtlige hverdage i tidsrum, der varierer mellem tre og syv timer.

Ry blandt forbrugerne

2.5

Der er simpelthen ikke nogen gode, troværdige kilder, der kan fortælle os synderligt meget om Struer Energis omdømme blandt forbrugerne. Derfor ender vi med at give en middelmådig karakter i forhold til dette parameter.

Så snart der tikker en anseelig mængde anmeldelser ind på Trustpilot, eller der fremkommer andre kilder, der kan fortælle os noget om forbrugeromdømmet, opdaterer vi bedømmelsen.

Medlemsfordele

2.0

Er du på jagt efter et elselskab, der byder på medlemsfordele udover det sædvanlige, er Struer Energi ikke noget synderligt oplagt valg. De medlemsfordele, som dette elselskab byder på, må nemlig betegnes som værende ganske ordinære. 

For overskuelighedens skyld har vi samlet de – i vores øjne – mest interessante herunder:

  • Grøn strøm
  • Du er med til at støtte lokalt
  • Mulighed for at samle flere ydelser under samme tag.

Pris

3.5

Vilkårene for Struer Energis billigste elaftale lyder således:

  • Her-og-nu-prisen på elbørsen + 10 øre pr. kWh i spottillæg
  • Abonnement: 10,50 kr./md.
  • Alle de faste omkostninger (elafgift, transportudgifter osv.) som er ens hos alle elselskaber.

Dermed befinder Struer Energi sig et sted i det store midterfelt, hvad angår pris. 

Med andre ord findes der altså en række elselskaber, der er billigere end Struer Energi, men så sandelig også nogle, der er dyrere. 

Pålidelighed

3.5

Modsat 20 kolleger dumpede Struer Energi ikke TÆNKs store test af elselskaber i 2024, hvilket naturligvis trækker op i vores bedømmelse af elselskabets pålidelighedsgrad. 

Til gengæld trækker det ned, at Struer Energi ikke er synderligt dygtige til at få oplyst klart og tydeligt om spottillæg, abonnement-sats, gebyrer og deslige. 

Dette hænger sammen med, at Struer Energis hjemmeside er både gammeldags og uoverskuelig. 

At oplysningerne ikke fremgår så klart og tydeligt, som vi godt kunne have ønsket os, anser vi dog ikke som et forsøg på at manipulere og snyde potentielle kunder, men snarere et udtryk for manglende IT- og designkompetencer. 

Få anbefalet 3 elselskaber

Svar på få spørgsmål og få en personlig anbefaling.

1.

Vælg hvad der er vigtigt for dig

2.

Vi finder det bedste og billigste match

3.

Skift nemt og gratis

Uddybende anmeldelse af

Struer Energi

I løbet af vores uddybende anmeldelse af Struer Energi dykker vi endnu dybere ned i, hvordan dette elselskab præsterer inden for en række af de områder, vi allerede har berørt. 

Vi nuancerer blandt andet, hvordan elselskabet bidrager til lokalsamfundet, ligesom vi dykker endnu dybere ned i, hvorfor vi anser Struer Energi som et forholdsvist pålideligt elselskab.

Fordele

Ulemper

Fornuftige alternativer til Struer Energi

Skarp pris

4.6

/5

4.6/5

Spottillæg: 4 øre pr. kWh
Abonnement: 0 kr./md.

Spar 200 kr. på 1. regning

3.7

/5

3.9/5

Spottillæg: 8,8 øre pr. kWh
Abonnement: 25 kr./md.

Populær

4.2

/5

4.2/5

Spottillæg: 13 øre pr. kWh
Abonnement: 0 kr./md.

God kundeservice

3.8

/5

3.8/5

Spottillæg: 10,5 øre pr. kWh
Abonnement: 19 kr./md.

Lokal udvikling er en del af DNA’et

Struer Energi er først og fremmest et elselskab, der leverer strøm til kommunens borgere, hvorefter Struer Energi betaler tilbage for tilliden ved at bidrage til, at hjulene på kommunens handelsliv og fritidsaktiviteter fortsætter med at køre rundt. 

På den måde kan du være med til at bidrage til den lokale udvikling i Struer Kommune ved at vælge Struer Energi som din kommende el-leverandør.

Hos Struer Energi er grundtanken, at både arbejde og handel bør være lokalt forankret inden for Struer Kommunes rammer i et så vidt omfang som muligt. Udover at have fokus på at udvikle Struers fritidstilbud til kommunens borgere, så prioriterer Struer Energi også at samarbejde med lokale virksomheder om projekter i både større og mindre omfang. 

Ved større anlægsprojekter forsøger Struer Energi at dele projekterne op i fag-entrepriser, som de lokale virksomheder kan byde ind på, i stedet for at udbyde anlægsprojekterne i total-entrepriser. 

Ikke mange kilder beretter om indsatsen på kundeservice-fronten

Når vi vurderer et elselskabs indsats på kundeservice-fronten, er vores sædvanlige praksis, at vi orienterer os i, hvad adskillige førstehåndskilder beretter om denne indsats.

Men på nuværende tidspunkt findes der desværre ikke nogen troværdige, gode kilder, der kan fortælle os noget om Struer Energis indsats på kundeservice-fronten.

Men det – at der eksempelvis ikke findes nogen Trustpilot-anmeldelser om denne indsats – kan dog også fortælle os noget. 

Vi mennesker er nemlig mest tilbøjelige til frivilligt at ytre vores mening om en service/virksomhed, hvis vi er utilfredse. Den larmende tavshed på Struer Energis Trustpilot-side kan derfor anses som et udtryk for, at Struer Energi i hvert fald ikke har behandlet nogen kunder så dårligt, at disse har følt et behov for at skose Struer Energi offentligt. 

Godkendte åbningstider

Struer Energi har ikke en specielt udvidet kundeservice-sektion på deres hjemmeside, men i modsætning til mange andre energiselskaber har du til gengæld mulighed for at møde fysisk op og snakke med dem på Jyllandsgade 1 i Struer. Du er dog nødt til at være opmærksom på åbningstiderne, der som vist nedenfor er ret begrænsede.

  • Mandag: 10:00-14:00
  • Tirsdag: Lukket
  • Onsdag: 10:00-14:00
  • Torsdag: 10:00-17:00
  • Fredag: 10:00-13:00.
Har du ikke mulighed for at møde op inden for de angivne tider, så er det også muligt at sende en e-mail til adressen kundeservice@struerenergi.dk. 

Ønsker du rådgivning via telefon, er dette naturligvis også en mulighed. I så fald lyder åbningstiderne som følger:

  • Mandag kl. 10:00 -15:30
  • Tirsdag kl. 10:00-15:30
  • Onsdag kl. 10:00-15:30
  • Torsdag kl. 10:00-17:00
  • Fredag kl. 10:00-13:00.
 

Lokale medlemsfordele

Struer Energi er et multiforsyningsselskab, der udover el også leverer vand og varme samt håndterer spildevandet for forbrugere i området. Som kunde hos Struer Energi har du derfor mulighed for at få én samlet regning for el, varme, vand og spildevand. 

Sammen med Vestforsyning ejer Struer Energi Maabjerg BioEnergy, der er et af verdens største bioenergianlæg, og går du ind for anvendelse af biogas, så giver det i den sammenhæng god mening at støtte Struer Energi og deres produktion af biogas til både Vestforsynings og Struer Energis fjernvarmenet.

Derudover er Struer Energi med til at støtte op om lokalsporten – blandet andet ved at bidrage som navnesponsor for Struer Energi Park, som huser moderne faciliteter til idrætsklubber inden for et væld af sportsgrene – både indendørs og udendørs. 

Struer Energi byder derfor på en række fine medlemsfordele for dig, der har interesse i at støtte lokalområdet. 

Det er dog ikke nogen hemmelighed, at Struer Energis medlemsfordele overordnet set er lidt ordinære, og at elselskabet – når det kommer til dette parameter – får baghjul af adskillige konkurrenter, eksempelvis Gasel og b.energy

Er du sikker på, at Struer Energi er det rette elselskab for dig?

…hvis ikke, så tjek vores oversigter over:

De billigste elselskaber

De bedste elselskaber

Grønne elselskaber

Et overvejende pålideligt elselskab

Elselskabsbranchen har med rette fået et dårligt ry i løbet af de seneste år, hvilket skyldes, at en anseelig mængde elselskaber har ageret kritisabelt og – hvis du spørger os – moralsk forkasteligt.

Derfor ønsker mange forbrugere i dag også at finde et pålideligt elselskab, hvorfor ‘pålidelighed’ naturligvis er et af de parametre, vi bedømmer elselskaber med afsæt i, og heldigvis kan vi informere om, at Struer Energi – i vores øjne – er et overvejende pålideligt elselskab.

Dette skyldes blandt andet, at Struer Energi – modsat 20 kolleger – bestod TÆNKs store test af elselskaber i 2024. Dernæst skyldes det, at Struer Energi ikke har været involveret i nogen negative sager i medierne. Igen noget, som rigtig mange kolleger ellers har.

Der er dog også nogle forhold, der taler lidt imod Struer Energis pålidelighed, og det er blandt andet, at det kan være lidt svært at finde oplysninger om spottillæg, abonnement-sats og gebyrer på Struer Energis hjemmeside. 

Vores opfattelse er dog, at dette ikke er et udtryk for, at Struer Energi ønsker at manipulere potentielle kunder, men snarere et udtryk for, at Struer Energi ikke har særligt gode IT- og designkompetencer på holdet. 

Struer Energi FAQ

I indeværende måned lyder prisvilkårene for Struer Energis billigste elaftale således (vest-priser): 

*Abonnement10,50 kr. pr. md.
*Estimeret pris pr. kWh2,06 kr.
Systemabonnement18,96 kr. pr. md.
Variabler til beregning af estimeret pris pr. kWh
– *Spottillæg0,10 kr. pr. kWh
– Ren strømpris 0,549 kr. pr. kWh
– Transport 0,34 kr. pr. kWh
– Transmissionsnettarif 0,07625 kr. pr. kWh
– Systemtarif0,0925 kr. pr. kWh
– Elafgift0,90 kr. pr. kWh
Eventuelle betalingsgebyrer
– *KortbetalingUkendt

Struer Energi er 100 % ejet af Struer Kommune

Der er ikke nogen bindingsperiode på elprodukter fra Struer Energi.

I vores øjne er Struer Energi et nogenlunde elselskab.

Særligt når det kommer til miljøvenlighedsindsatsen, leverer Struer Energi varen, mens elselskabet præsterer på et mere middelmådigt niveau inden for de andre parametre, vi bedømmer elselskaber med afsæt i.

Kort opsummering

Struer Energi er et energiselskab af lokale for lokale, og lægger du selv stor vægt på at støtte og værne om lokallivet på forskellige måder, så er Struer Energi en fin løsning for dig og din husstand. Struer Energi leverer nemlig på et fornuftigt niveau inden for de fleste af de parametre, vi bedømmer elselskaber med afsæt i. 

Trods dette findes der en del elselskaber, der – i vores øjne – er væsentligt mere attraktive end Struer Energi. Et par eksempler herpå er Gasel, OK og go’energi, som alle er elselskaber, der opnår endnu bedre samlede bedømmelser hos os, ned Struer Energi gør.

På jagt efter et nyt elselskab?

Sammenlign +20 elselskaber og find det bedste og billigste

OBS: Anbefalingerne, vi giver, er tre af de +15 elselskaber, vi samarbejder kommercielt med. Med andre ord tæller puljen, hvorfra vi finder anbefalinger, altså ikke samtlige elselskaber på markedet.

Angiv dine vigtigste ønsker og kriterier til et kommende elselskab
(vælg gerne flere)

Form

Skal vi sende dine anbefalinger til dig på mail?

Styled Text

Når vi anmelder og bedømmer et elselskab, modtager elselskabet én samlet karakter, hvor skalaen går fra 0 til 5. Den samlede karakter er et gennemsnit af fem individuelle karakter, der gives inden for følgende parametre: 

  • Miljøvenlighed
  • Kundeservice
  • Ry blandt forbrugerne
  • Medlemsfordele
  • Pris.

I det følgende gennemgår vi de fem parametre og redegør for, hvilke forhold vi lægger vægt på inden for disse.

 Miljøvenlighed

For at et elselskab kan få en god karakter inden for parameteret ‘miljøvenlighed’, skal elselskabet yde et fornuftigt bidrag til den grønne omstilling samt besidde en grøn profil.

Først og fremmest kigger vi på, om et elselskab køber grønne certifikater. Gør elselskabet dette, trækker det naturligvis op i vores bedømmelse.

Dernæst kigger vi på, om elselskabet har iværksat en række grønne initiativer. Det kunne eksempelvis være at bidrage økonomisk til bevarelse eller udvidelse af skovområder eller at støtte andre klimaforbedrende aktiviteter.

Kundeservice

Når vi skal vurdere, hvorvidt et elselskab leverer kundeservice på et højt niveau eller ej, kigger vi først og fremmest på, hvordan elselskabets kundeservice-afdeling er beskrevet af nuværende og tidligere forbrugere på forskellige anmeldelsesportaler såsom Trustpilot.

Hvis et elselskabs kundeservice-personale af adskillige forbrugere fremhæves som værende hjælpsomt, vidende og lignende, er chancen for en god karakter naturligvis rigtig god.

Er det modsatte derimod tilfældet – altså hvis elselskabets kundeservice-personale får meget kritik fra tidligere og nuværende forbrugere – får elselskabet sandsynligvis en mindre god karakter.

Ud over at orientere os dybdegående i forbrugeranmeldelser kigger vi også på, hvor dygtigt et elselskab er til at vejlede nuværende og potentielle forbrugere på elselskabets egen hjemmeside. I den henseende kigger vi blandt andet på, om elselskabet byder på en FAQ-sektion og i så fald, hvor udtømmende og grundig denne sektion er.

Sidst, men ikke mindst vurderer vi graden af tilgængelighed for kundeservice-afdelingen.

Her kigger vi blandt andet på, hvornår kundeservice-afdelingen kan træffes samt hvordan. Er det kun muligt at komme i kontakt med kundeservice via mail, eller kan det også lade sig gøre at træffe kundeservice-afdelingen telefonisk eksempelvis? Ikke overraskende giver det naturligvis flest plusser i vores bog, hvis graden af tilgængelighed er høj.

Ry blandt forbrugerne

Når vi skal vurdere et elselskabs ry blandt forbrugerne, kigger vi på elselskabets Trustpilot-konto og adopterer delvist den karakter, som elselskabet har fået her. Dog runder vi op til nærmeste halve eller hele.

Det vil sige, at hvis et elselskab har opnået en samlet karakter på 4,1 på Trustpilot, får elselskabet 4 i karakter hos os, når det kommer til parameteret ‘ry blandt forbrugerne’.

Medlemsfordele

For nogle elselskaber gælder det, at disse byder på medlemsfordele ud over det sædvanlige. Eksempler på sådanne fordele kunne være rabataftaler til et utal af forretninger eller muligheden for at få fribilletter til sportsarrangementer.

Skal et elselskab opnå en god karakter inden for kriteriet ‘medlemsfordele’, er det derfor centralt, at elselskabet forkæler sine kunder med en række fordele, som kunderne ikke vil kunne finde hos samtlige andre elselskaber.

Dette betyder med andre ord, at fornuftige priser, adgang til en oversigt over ens forbrug samt muligheden for at få hjælp af et kompetent kundeservice-personale ikke er nok i sig selv til at score højt inden for dette parameter. Rigtig mange elselskaber byder nemlig på disse særtræk, hvorfor vi ikke anser disse som særlige medlemsfordele.

Pris

Skal et elselskab opnå en god karakter inden parameteret ‘pris’, skal elselskabet – ikke så overraskende – byde på økonomisk gunstige vilkår for sine kunder.

Her kigger vi særligt på, om elselskabet opererer med et spottillæg og i så fald, hvor højt dette er.

Ligeledes kigger vi på, om elselskabet opererer med nogen abonnement-sats og i så fald, hvor høj denne er.

Mange elselskaber opererer med flere strømpakker, og de prisestimater, vi viser, tager altid udgangspunkt i de billigste strømpakker fra de enkelte elselskaber.

Derudover er det vigtigt at bemærke, at eventuelle besparelser via introtilbud ikke medregnes i vores prisestimater. 

Vi har udviklet en avanceret prisberegner

Hos Eltjek24.dk er vi yderst stolte over vores indsats, når det kommer til at levere retvisende prisestimater.

Stoltheden bunder blandt andet i, at vi har udviklet en avanceret beregner til formålet, og at vi med jævne mellemrum aktivt er ude at indhente oplysninger om elselskabernes spottillæg og lignende. Forhold, som elselskaberne ikke nødvendigvis oplyser om på deres hjemmesider. 

I vores avancerede beregningsmodel tages der højde for alt fra abonnement-sats, elafgift og transportudgifter til spottillæg, eventuelle betalingsgebyrer samt eventuelle særegne gebyrer for de enkelte elselskaber. Med andre ord medregnes samtlige variabler, der udgør den samlede elpris, altså.

Hvor om alting er, kommer vi dog ikke uden om, at det, vi leverer, er estimater, hvorfor de priser, du finder på siden her, skal anses som vejledende. 

I det følgende gennemgår vi de primære årsager hertil.

  1. Prisestimaterne (gælder kun for de elaftaler, hvor prisen er variabel) beregnes blandt andet med afsæt i sidste måneds gennemsnitspris for ren strøm. Her bruger vi Nord Pool som kilde.

  2. Der findes forskellige elnetområder i Danmark, og priserne for transport af el varierer disse områder imellem. I vores prisestimater har vi regnet med Elpris.dk’s bud på gennemsnitspriserne for transport i henholdsvis Aarhus (KONSTANT) for vest-priserne og København (Radius) for øst-priserne.

    Selvom priserne for transport af el varierer fra område til område, påvirker denne variation ikke prisdifferencerne de forskellige elselskaber imellem. Det forholder sig nemlig sådan, at det beløb, du skal betale i transport-udgift, altid vil være betinget af det område, du bor i, og ikke af det elselskab, du har valgt. Med andre ord betyder det, at eksempelvis Norlys- og Nettopower-kunder vil betale det samme i transport-udgifter, hvis de bor i det samme område. 

  3. Fra tid til anden foretager elselskaberne justeringer af deres strømaftalers prisforhold.

    Vi gør alt, hvad vi kan for at fange disse justeringer, men der vil altid være en risiko for, at vi en sjælden gang imellem glipper en eller flere justeringer. Hvis du mistænker, at vi regner med en eller flere forkerte variabler, når vi udregner prisestimater for et elselskab, så hiv hellere end gerne fat i os på info@eltjek24.dk, så dykker vi ned i, hvorvidt din mistanke er begrundet eller ej.

 

Vi skal have indsigt i dit forbrug for at udregne så præcise prisestimater som muligt.

Ligeledes er indsigt i dit forbrug vigtigt for, at vi kan vise dig så billige strømpakker som muligt. Elselskabernes strømpakker er nemlig strikket sammen på en sådan måde, at dit forbrug har stor indflydelse på, hvilke strømpakker der økonomisk set er mest attraktive for dig.

Kender du ikke dit årlige forbrug, klikker du blot nej, hvorefter du – med afsæt i antallet af personer i din bolig – får mulighed for at angive et forbrugsestimat.

Sådan tjener vi penge

Vores forretningsmodel baserer sig på noget, der kaldes affiliate-marketing.

Med andre ord betyder det, at vi sommetider tjener penge, hvis en af vores besøgende tilmelder sig et af de elselskaber eller en af de ladeløsningsudbydere, vi fremhæver.

Selvom vi har kommercielle interesserer, er det af stor vigtighed for os, at dette ikke kommer til at stå i vejen for, at vi kan rådgive vores besøgende på et højt niveau. Skal vores forretningsmodel være bæredygtig på den lange bane, anser vi det nemlig for alfa og omega, at vi er og forbliver et pålideligt vejledningsorgan, som bringer værdi for forbrugeren.

For at øge chancen for at kommercielle interesser ikke kommer til at influere negativt på vores evne til at rådgive reelt og oprigtigt har vi iværksat en række initiativer.

I den henseende er det værd at nævne, at vi altid vurderer og anmelder et elselskab, før vi undersøger muligheden for et kommercielt samarbejde. Ligeledes bør det bemærkes, at vi promoverer en del elselskaber samt ladeløsningsudbydere, som vi endnu ikke har kommercielle aftaler med, fordi vi mener, at det er i forbrugerens interesse, at denne præsenteres for disse elselskaber samt ladeløsninger.

Et overblik over vores samarbejdspartnere

Hos Eltjek24.dk spiller vi med åbne kort og vægter gennemsigtighed yderst højt, hvorfor du herunder kan læse, hvilke elselskaber samt ladeløsningsudbydere som vi p.t. har kommercielle aftaler med: 

NRGi, AURA, Nettopower, Energi+, SEF Energi, Modstrøm, OK, Norlys, Gasel, Kärnful Energi, Velkommen, EnergiFyn, Jysk Energi, b.energy, Energidrift, Greenbow, DCC Energi, go’energi, Cheap Energy, LOOAD, Zapp Mobility, Power Fuel, Wattoo, El & VVS, Proshop og iWatt.

Vigtigt angående priser!

Priserne, der opdateres i begyndelsen af hver måned, skal anses som vejledende af flere årsager:

  1. De beregnes med afsæt i sidste måneds gennemsnitspris for ren strøm. Her bruger vi Nord Pool som kilde.

  2. Der findes forskellige elnetområder i Danmark, og priserne for transport af el varierer disse områder imellem. I vores prisestimater har vi regnet med Elpris.dk’s bud på gennemsnitspriserne for transport i henholdsvis Aarhus (KONSTANT) for vest-priserne og København (Radius) for øst-priserne.

    Selvom priserne for transport af el varierer fra område til område, påvirker denne variation ikke prisdifferencerne de forskellige elselskaber imellem. Det forholder sig nemlig sådan, at det beløb, du skal betale i transport-udgift, altid vil være betinget af det område, du bor i, og ikke af det elselskab, du har valgt. Med andre ord betyder det, at eksempelvis Norlys- og Nettopower-kunder vil betale det samme i transport-udgifter, hvis de bor i det samme område.

  3. Fra tid til anden foretager elselskaberne justeringer, hvad angår deres abonnement-satser, deres spottillæg-satser pr. kWh og/eller andre variable satser.

    Vi gør alt, hvad vi kan for at fange disse justeringer, men der vil være en risiko for, at vi sommetider glipper en eller flere af disse justeringer. Hvis du mistænker, at vi regner med en forkert abonnement-sats, en forkert strømtillægssats eller mangler en variabel i forhold til udregningen af prisestimaterne for et givent elselskab, så hiv hellere end gerne fat i os på info@eltjek24.dk, så dykker vi ned i, hvorvidt din mistanke er begrundet eller ej. 

Vores beregningsmodel

Alt fra abonnement-sats, elafgift og transportudgifter til spottillæg, eventuelle betalingsgebyrer samt eventuelle særegne gebyrer for de enkelte elselskaber har vi inkorporeret i den avancerede beregningsmodel, som vi udviklet med henblik på at vise dig så præcise prisestimater som overhovedet muligt.