Go’energi er et elselskab, der er ejet af følgende tre energikoncerner: RAH (beliggende i Ringkøbing), MES (beliggende i Brande) og Thy-Mors Energi (beliggende i Thisted).
I det følgende kan du blive klogere på, hvordan go’energi leverer som elselskab, når det kommer til kundeservice, miljøvenlighed, forbrugeromdømme, medlemsfordele og pålidelighed.
Kundeservice:
På Trustpilot får go’energi rigtig meget ros for indsatsen på kundeservice-fronten, hvilket i den grad antyder, at kvaliteten af den kundeservice, som go’energi yder, er høj. Det samme gør det faktum, at go’energi – ifølge en EPSI-rapport fra 2024 – er det elselskab, der har de næstmest tilfredse kunder.
Miljøvenlighed:
Go’energi har en del grønne elprodukter på hylderne. Disse er dog ikke helt lige så attraktive som elselskabets ikke-grønne elprodukter, da de ikke-grønne elprodukter – ikke så overraskende – er billigere.
Når det kommer til indsatsen på klimaområdet, er det også værd at bemærke, at go’energi udbyder ladebokse og dermed bidrager til at accelerere den grønne omstilling.
Forbrugeromdømme:
Go’energis forbrugeromdømme er enormt godt, hvilket blandt andet kommer til udtryk på Trustpilot, hvor elselskabet i skrivende stund (maj 2025) har opnået en samlet karakter på 4,6 ud af 5 stjerner med afsæt i mere end 250 anmeldelser.
Medlemsfordele:
Der findes elselskaber, som byder på medlemsfordele ud over det sædvanlige, hvilket vil sige medlemsfordele, der afviger en del fra kerneproduktet.
Desværre er go’energi ikke et af disse elselskaber.
Dette betyder dog ikke, at go’energi ikke byder på nogen medlemsfordele. Det betyder blot, at de medlemsfordele, go’energi byder på, på den ene eller anden måde relaterer sig til kerneproduktet.
Herunder har vi samlet en oversigt over de – i vores øjne – mest interessante medlemsfordele, du får, hvis du vælger go’energi som din kommende el-leverandør.
- Ingen bindingsperiode
- Ingen skjulte gebyrer
- Mulighed for betaling efter forbrug
- Adgang til en yderst tilgængelig kundeservice-afdeling.